Forside / Ydelser / telefonpasning

proffesionel og engageret telefonpasning

tid til flere kunder

Vil du gerne have tid til flere kunder – eller bedre tid til dem, du har? Lad os om at passe din telefon, så du får ro til at arbejde.

Sådan virker telefonpasning

  • Dine kunder ringer til dit eget telefonnummer, men det er os, der tager telefonen. Kunden oplever at ringe direkte til dig, og vi besvarer opkaldet, præcis som du selv ville have gjort med din egen, personlige velkomsthilsen. Vi har på forhånd sat os ind i din virksomhed, så vi kender tonen, arbejdsgangene, dine produkter og ydelser mv. og giver dine kunder en veloplagt og professionel betjening. Du får naturligvis besked om alle de opkald, der har været – via mail eller SMS, som det passer dig bedst.

Derfor er telefonpasning vigtig

  • Med telefonpasning går du aldrig glip af et opkald – og undgår at miste kunder, fordi telefonen ikke bliver taget. Telefonbesvarelsen er ofte det første møde med din virksomhed. De færreste nye kunder indtaler besked på en telefonsvarer, og de ringer heller ikke igen på et senere tidspunkt. Vi besvarer alle opkald i hele din åbningstid, så du kan være sikker på, at din telefon altid bliver taget, når den ringer.

7 fordele ved telefonpasning

  • Ingen opkald går tabt.
  • Alle nye kunder får et godt førstehåndsindtryk af din virksomhed.
  • Du får frihed og fleksibilitet.
  • Du får ro i sindet og kan fokusere på dit arbejde.
  • Dine kunder kommer altid igennem til en kompetent medarbejder.
  • Du bliver ikke afbrudt af ligegyldige opkald.
  • Du får din helt egen, personlige receptionist – uden at skulle ansætte én.

Sluk telefonen med god samvittighed

  • Det kan være noget af en tidsrøver at blive afbrudt i dit arbejde af alle mulige telefonopkald. Samtidig ved du, at telefonen er en vigtig livline mellem dig og dine kunder. Vælger du at lade os om at passe din telefon, kan du trygt fokusere på dine andre opgaver uden at miste vigtige opkald. Du får ro til at passe dit arbejde, og når du har travlt, holder møder o.l., slukker du med sindsro din mobiltelefon – vel vidende at vi i mellemtiden tager os godt af dine kunder. Frit og fleksibelt kan du tage telefonen, når det passer ind i din arbejdsrytme, og lade os om resten – uden at ubesvarede opkald hober sig op.

Hvordan virker telefonpasning?

  • Vi gør det simpelt: Du får et telefonnummer hos os, som du viderestiller din virksomheds opkald til.
  • Alle kald besvares med virksomhedens velkomst, vi finder rette medarbejder og afslutter kaldet med enten omstilling eller modtagelse af besked. Vi kan omstille til både fastnet, mobil.
  • Beskeder sendes på e-mail og/eller SMS.

Mange fordele ved at bruge CallAdvise:

  • Telefonen besvares altid
  • Telefonpasning mens du fokuserer på din kerneforretning.
  • Optimal udnyttelse af egne medarbejderes kompetencer.
  • Minimering af de faste personaleudgifter.
  • Ingen fraværsproblemer i receptionen
  • En samarbejdspartner med 20 års erfaring indenfor kald-flow.

Hurtig betjening

Stort netværk

Skaber nye forbindelser

referencer & partnere

Jobadvise er dygtig til at formidle om fleksjob-ordningen og mulighederne for arbejds-giverne - og får dermed lukket flere aftaler om fleksjob og/eller praktik.

Pernille Sederberg, Akomm

... De er dygtige til at formidle viden om fleksjobordningen, herunder arbejdsgivernes muligheder for at få det bedste ud af fleksjobreglerne og sikre et godt match mellem fleksjobber og virksomhed.

Kim Overgård, Integro A/S

Kontakt os i dag for en uforpligtende snak Kontakt